وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو

عرضه شده در آوریل ۲۰۲۱

یکی از شرکت‌های چینی که سودای تبدیل شدن به هواوی‌ای دیگر را در سر دارد وان‌پلاس است. شرکتی که تا به اینجای کار واقعا گوشی‌های خوبی تولید کرد و عملکرد درخشانی در این زمینه داشت. البته تعداد محصولات این شرکت به نسبت سایر رقبای قدر بازار بسیار کمتر است اما خب از سال گذشته تاکنون شرکت در تلاش است به تعداد آن‌ها بیفزاید.

وان‌پلاس 9

 

وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو هم جدیدترین پرچم‌دارهایی هستند که با قابلیت‌های بسیار خوب و یک سری تغییرات جدید پا به عرصه‌ی رقابت گذاشتند. قیمت این گوشی‌ها به نسبت محصولات سامسونگ یا اپل پایین‌تر است اما از لحاظ کیفیت اصلا نمی‌توان نظری غیر از نظر مثبت به این دو گوشی داشت. وان‌پلاس امسال تصمیم گرفت برای دوربین این گوشی‌ها با شرکت هسل‌بلاد همکاری کند که عملکرد خوب آن را در تست‌ها نیز شاهد بودیم.

البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که وان‌پلاس ۹ یک گوشی پرچم‌دار مقرون به صرفه به حساب می‌آید که با حذف یک سری از قابلیت‌های مخصوص پرچم‌دارهای گران‌قیمت، به گزینه‌ی ارزشمندی تبدیل شده. یک گوشی سریع، پرقدرت، جذاب و همه فن‌حریف که می‌تواند تا سال‌ها خیال شما را از بابت داشتن یک گوشی قدرتمند آسوده کند.

مدل پرو البته به لطف استفاده‌ از مواد باکیفیت‌تر در ساخت بدنه، نمایشگر خمیده با کیفیت بالاتر و یک دوربین تله‌فوتو،  دست بالاتر را دارد و در واقع برای رقابت با گوشی‌هایی نظیر گلکسی S21 اولترا راهی بازار شد؛ هرچند در بررسی‌ها دیدیم جز در یکی دو بخش، نمی‌تواند رقیب قدری برای کهکشانی سامسونگ باشد. این عدم برتری دوربین را هم شامل می‌شود که علی‌رغم تعریف و تمجیدهای فراوان، باز هم در مقابل گلکسی S21 اولترا و گوشی‌هایی نظیر آیفون ۱۲ در مجموع بازنده بود. با این حال این برتری‌ها با فاصله‌ی خیلی زیادی بدست نیامد و همچنان می‌توان وان‌پلاس ۹ پرو و حتی مدل استاندارد آن را تلاشی عالی از سوی شرکت چینی دانست.

 

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی